Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Svijest o prevarama i sprečavanje prevara

Kao vodeća kompanija u međunarodnom slanju pošiljki, brend DHL poznat je širom svijeta. Obavezu zaštite svojih korisnika i njihovih osjetljivih informacija DHL shvata ozbiljno. Savjetujemo vam da budete svjesni potencijalnih prevara od strane zlonamjernih osoba koje se koriste brendom DHL.

Lažna upotreba brenda DHL

Pojavili su pokušaji prevare kupaca na internetu neovlaštenom upotrebom naziva i brenda DHL putem email komunikacije i korištenjem slika koje na prvi pogled izgledaju kao da potiču od DHL-a.

U većini slučajeva takva komunikacija se tiče prodaje potrošačke robe preko interneta gdje se traži plaćanje prije samog dostavljanja robe.

Napominjemo da DHL ne zahtijeva vršenje plaćanja na ovaj način. DHL naplaćuje novac samo za zvanične troškove DHL-a u vezi sa slanjem pošiljki.

Ovo sigurnosno obavještenje ne utiče na obavezu primaoca pošiljke da plati naknadu za dostavljanje pošiljke, carinu, PDV ili slične naknade tamo gdje se takve naknade trebaju propisno platiti u trenutku isporuke.

DHL ne prihvata nikakvu odgovornost za bilo kakve plaćene troškove, naknade ili druga plaćanja koja su nepropisno nastala kao rezultat prevare.

Napominjemo da ako ste primili e-mail kojim vas se obavještava da DHL pokušava dostaviti paket, a kojim se traži da otvorite dokument priložen uz e-mail kako biste realizirali isporuku, taj e-mail je lažan, paket ne postoji, a dokument u prilogu e-maila može biti kompjuterski virus.

Nemojte otvarati dokument u prilogu e-maila. Takav e-mail i njegov prilog ne dolaze od DHL-a.

Ako imate bilo kakvih nedoumica o valjanosti neke web stranice koja koristi brend DHL, uvijek pristupajte web stranicama DHL-a putem naše globalne web stranice.

Prijavite primitak lažnih ili sumnjivih e-mail poruka u vezi sa DHL-om Korisničkoj službi DHL-a.

Prevara / Spam DHL – email lažne poruke

Trenutno, izgleda da ima dosta prevara / e-spam mail poruka koje cirkulišu sa naslovom (subject) “DHL delivery report”. Ove email poruke ne šalje DHL.

Ukoliko ih dobijete, ne otvarajte dokument u privitku (attachment).Jednsotavno uništite (delete) email poruku odmah kako biste izbjegli bilo kakvu štetu Vašem računaru.
Ukoliko ste greškom otvorili dokument u privitku, molimo Vas da odmah pokrenete skeniranje protiv virus na Vašem računaru.

Primjer email poruke:

DHL notification

Our company’s courier couldn’t make the delivery of parcel.

REASON: Postal code contains an error.
LOCATION OF YOUR PARCEL: New York
DELIVERY STATUS: sort order
SERVICE: One-day Shipping
NUMBER OF YOUR PARCEL: ETBAKPRSU3
FEATURES: No

Label is enclosed to the letter.
Print a label and show it at your post office.

An additional information:

If the parcel isn’t received within 15 working days our company will have the right to claim compensation from you for it’s keeping in the amount of $8.26 for each day of keeping of it.

You can find the information about the procedure and conditions of parcels keeping in the nearest office.

Thank you for using our services.
DHL Global